Чому бренди повторно використовують назви моделей? Ми не є великими прихильниками цієї практики, тому що вона бентежить споживачів. Audioengine не єдиний у цій практиці, але ми не впевнені, що він допомагає створити будь-який ажіотаж навколо «нового» продукту, коли споживачі думають, що нічого не змінилося. Audioengine DAC3 існує вже кілька років, і вам, мабуть, цікаво, чому ми вирішили розглянути його зараз.
На відміну від свого попередника, DAC3 має новий чіп DAC, фізичні регулятори гучності та деякі додаткові налаштування, яких не було в попередній ітерації.
Розпочавши огляд із такого рівня критики, я хочу також визнати, що володів декількома їхніми продуктами протягом багатьох років і не маю нічого, крім похвали за підтримку клієнтів і технічну допомогу.
EIC Ian White переглянув низку їхніх гучномовців майже десятиліття назад і все ще використовує бездротові колонки A2+ разом із активним сабвуфером S6 як систему спальні.
Підкоривши доступний ринок пасивних і бездротових настільних гучномовців, Audioengine з деяким успіхом перейшла до категорії ЦАП і портативних підсилювачів для навушників.
Компанія Audioengine представила ЦАП D1 і підсилювач для навушників, і їхня перша спроба в цій категорії виявилася потужним попереднім підсилювачем USB для тих, хто має активні гучномовці. Я був настільки вражений, що придбав один і користувався ним багато років.
ЦАП DAC3 – дебют Audioengine
DAC3 вперше з’явився в 2014 році і став входом Audioengine на ринок ЦАП Dongle; вона служила зовсім іншій меті, ніж десятки моделей, які існують у 2023 році, тому що у 2014 році основна увага була підключена до комп’ютера з навушниками чи динаміками, а не смартфона до навушників.
DAP все ще не була великою категорією, і ніхто не хотів чогось такого громіздкого, підключеного до телефону.
Перше покоління DAC3 використовувало фіксований роз’єм USB Type-A на одному кінці та 3,5-міліметровий вихідний роз’єм на іншому та покладалося на вихідний пристрій для керування гучністю.
Алюмінієвий корпус був досить міцним, а якість конструкції за 99 доларів США була надзвичайно хорошою. Ще однією перевагою було те, що він пропонував підключення як до ПК, так і до комп’ютерів Apple. Ми викопали посібник, і там взагалі не було згадки про Android або Apple iPhone.
Редакція DAC3 2022 року все ще пропонує деякі оригінальні функції, але також пропонує деякі оновлення, про які варто згадати. Компанія Audioengine вирішила залишитися з алюмінієвим корпусом і 3,5-мм роз’ємом для навушників, але замінила порт USB Type-A на Type-C, який дозволяє використовувати або USB-кабель, або Lightning-кабель, і тепер включає гойдалку регулювання гучності (яка розміщена на ліворуч), щоб користувачам не доводилося покладатися на регулятор гучності на смартфоні.
Загальну вагу було зменшено, і DAC3 трохи менший: 2 дюйма (В x 0,75 дюйма Ш x 0,50 дюйма).
Audioengine оновила ЦАП, який тепер є системою ES9281A Pro на чіпі, який підтримує до 32-біт/768 кГц PCM і DSD512. На жаль, Audioengine зберегла USB-контролер Ti TAS1020 від попередніх моделей, щоб підтримувати підтримку USB 1.1 для старіших систем та ігрових контролерів (що фактично обмежує DAC3 до 24 біт/96 кГц, як і його попередника).
DAC3 приймає 188,2 кГц і 192 кГц від джерела, але користувачі в кінцевому підсумку отримують максимум 24 біт/96 кГц. Ми впевнені, що це було зроблено для підтримки сумісності з іншими пристроями, але враховуючи те, що конкуренти підтримують як USB 1.1, так і вищу швидкість передачі даних при використанні USB 2.0 і 3.0. — ми справді не впевнені, чому Audioengine вирішила піти цим шляхом.
Також від оригінальної моделі збережено операційний підсилювач LME49726, який використовується для посилення вихідного сигналу ES9281A Pro; щось, що ми вважаємо цікавим, оскільки ES9281A Pro має вбудований підсилювач для навушників; що є дорожчим і, знову ж таки, потенційно спрямоване на використання DAC3 як ЦАП/попереднього підсилювача для активних динаміків — замість того, щоб використовувати його переважно як ключ для навушників.
Одним із тверджень у таблиці даних Ti для LME49726 є його здатність керувати навантаженням 2000 Ом, що, безсумнівно, більше нагадує монітор із живленням, ніж навушники.
Звук у ЦАП Audioengine DAC3
DAC3 підтримує як iOS, так і Android, і ми використовували смартфон Samsung і iPhone, щоб гарантувати задовільні результати з обома.
Ключові ЦАП повинні мати можливість керувати навушниками як з високою, так і з низькою чутливістю, і ми вирішили використати переріз доступних і досить дорогих моделей, щоб побачити, наскільки добре працюватиме цей ЦАП/підсилювач для навушників.
Зважаючи на специфікації, ми також випробували кілька активних моніторів, оскільки здавалося, що Audioengine розробила DAC3 для такого типу користувачів.
Важко судити про якість звуку як з DAP , так і з ключами , оскільки навушники дуже сильно впливають на загальний результат; Я почав своє тестування з Campfire Andromeda, оскільки знаю його дуже добре, і все, що додає або видаляє DAC3, буде досить очевидним. Я також використовую той самий трек-лист для кожного огляду, тому на цьому етапі я знаю вихідний матеріал напам’ять.
Відповідь на низькі частоти відрізнявся сильним ударом і чіткістю без будь-якого помітного підйому чи забарвлення від DAC3. Andromeda IEM не дуже важкі баси, і це сталося з DAC3.
Переходячи на UE Live IEM, які дійсно демонструють сильніші низькі частоти з більшим розширенням і ефектом, басовий відгук покращився з точки зору загальної кількості — але була певна втрата текстури та деталей у порівнянні з іншими ЦАПами Dongle.
Це був шаблон для всіх навушників, які тестувалися з DAC3; дещо менше деталей і текстур, але досить висока якість чіткості та впливу в цілому.
Ми повернулися до Andromeda IEMs, які є чудовим випробуванням роздільної здатності середніх частот і тональності. DAC3 виявився досить сильним у цій області, демонструючи достатньо деталей, щоб звучати природно; вокал виглядав досить добре, трохи просуваючи вперед мікс з хорошим стереорозділенням і тембром.
Спочатку гітара мала достатню перевагу, але на деяких доріжках було помітно відкат. Скрипкові ноти мали достатню енергію та точну тональність, але роздільна здатність і деталізація були трохи меншими порівняно з іншими ЦАПами Dongle у тому ж ціновому діапазоні.
Діапазон високих частот був добре відтворений без будь-яких відкладень високої енергії, і я ніколи не вважав це надто ввічливим у більшості записів.
Виступ звукової сцени був сильнішим, ніж очікувалося; Глибини, безумовно, було більше, ніж ширини, але все здавалося добре пропорційним. Невеликі майданчики здавалися маленькими, а більші були відтворені з великою точністю.
Зображення було досить чітко визначеним, рухи на сцені легко відстежувалися, і кожен музикант був належним чином розміщений у звуковій сцені.
Перейшовши на динаміки з живленням AirPulse A100, маленький DAC3 почувався як вдома на повній гучності від ПК до динаміка за допомогою кабелю 3,5 мм на RCA. У цьому відношенні нова версія DAC3 продовжує виконувати ту ж роль, що й оригінал, але з покращеною якістю звуку.
На повній потужності DAC3 видає 2 В (середньоквадратичне значення), тому його доцільно підключити до лінійних входів попереднього підсилювача.
У мене був той самий досвід, коли я перейшов на JBL 4329P , але були моменти, коли здавалося, що я їв Happy Meal, вживаючи кілька склянок Glenrothes. JBL розроблені для роботи майже з усіма, але насправді не можуть продемонструвати свої високоякісні можливості без набагато кращого ЦАП і джерела на іншому кінці.
Інші джерела, підключені до моїх навушників, навушників і активних динаміків, забезпечили кращу роздільну здатність, деталізацію та текстуру.
Під час прослуховування JBL, підключених до DAC3, стало очевидно, що Audioengine DAC може бути ідеальним для шкіл і організацій, які прагнуть покращити якість звуку своїх заходів, не витрачаючи більше 150 доларів.
Маленький DAC3 стане гарним поєднанням із ноутбуком і набором акустичних систем для танців у спортивному залі середньої школи чи фестивалів на відкритому повітрі, де середовище все одно не сприяє мікродеталям, а розмір і вага стають більш важливими.
Висновок про зовнішний ЦАП Audioengine DAC3
Зовнішний ЦАП Audioengine DAC3 є безсумнівним удосконаленням у порівнянні з попереднім поколінням і, безперечно, пропонує економічно ефективний спосіб покращити звук активних настільних динаміків і доступних навушників і IEM. Зробити його сумісним з iOS, Android, Mac і ПК, безумовно, було необхідно, і зовнішня кнопка регулювання гучності працює, як рекламується.
Менша площа та міцний алюмінієвий корпус роблять його хорошим співвідношенням ціни та якості в цій категорії.
Мої найбільші проблеми стосуються рішення обмежити продуктивність ЦАП, а також не використовувати підсилювач для навушників на існуючому чіпі, який міг би забезпечити ще кращу продуктивність.
Обидва ці рішення гальмують DAC3 і забороняють йому бути «чудовим» ЦАП/підсилювачем для навушників із ключем — те, що нас розчаровує.
Придбати можна за посиланням: Amazon